C - Komorní Lhotka/Řeka

Na start přijedete přes obec Komorní Lhotka po hlavní silnici na parkoviště s konečnou linkového autobusu. Dál je vjezd povolen jen pro dopravní obsluhu. Pěšky pokračujte po hlavní komunikaci. Minete odbočku zelené turistické značky až dojdete na roozcestí, kde najdete naši žlutou značku Dynfit. Vydejte se po lesní cestě vlevo až k rozcestí s turistickou a běžkařskou trasou. Odtud vpravo po červené turistické značce k chatě Ropička a od ní dále po červené. Těsně před vrcholem opustíte červenou značku rovně a pokračujete k infotabuli zákazu vstupu do ptačí rezervace  Ropička. Do rezervace nevstupujete, dáte se už bez pásů vlevo dolů a přijedete k horní stanici vleku Skiareálu ŘEKA. Nejdelší a nejprudší beskydská sjezdovka Vás přivede k dolní stanici. Tady znovu nasadíte pásy a stoupáte po silnici, která je značená jako cyklostezka, vlevo od sjezdovky. Držíte se stále nejširší komunikace až přijdete zpět  na rozcestí, ze kterého jste stoupali na Ropičku. Tady jen překřížíte hlavní turistickou trasu a sjedete zpět k výchozímu bodu trasy.

Trasa měří cca 16 km a překonává převýšení 690 metrů.